"Innovatie is geen doel op zich.
Het is een middel
om je doel te bereiken."

Als merk of organisatie wil – MOET – je je verbinden met de toekomst! Want de wereld waarin we leven verandert in snel tempo. En organisaties moeten meebewegen. Meeveranderen. Omdat de wereld waarin we leven daarom vraagt. Omdat klanten dat verwachten. En omdat je niet de volgende Kodak, V&D of Blokker wilt worden. Tijdens de innovatie workshop werken we dan ook aan innovatie. En dan vooral aan wat innovatie voor jouw organisatie en merk kan betekenen. We challengen dat wat er vandaag is. Kijken naar nieuwe mogelijkheden. Benutten sterke punten en laten zwakke punten achter ons.

Wat houdt het in?

Deze dag staat in het teken van innovatie. We werken aan concrete ideeën en concepten. Ideeën waar je na deze dag ook echt mee aan de slag kunt! Die je bijvoorbeeld verder kunt gaan uitwerken in een business case. Tijdens deze sessie komen de volgende elementen aan bod:

  • Introductie en voorstellen (wie ben je en wat verwacht je dat de dag gaat brengen)
  • Toekomstvisie (hoe ziet de toekomst eruit en wat is jullie visie hierop)
  • BHAG (wat is jullie droom of stip op de horizon)
  • Innovatiedenken aanzetten (wat nou als de wereld er morgen anders uitziet…)
  • Conceptontwikkeling (stapsgewijs werken aan nieuwe ideeën en concepten)
  • Kill your darlings (want niet elk idee is zo goed als het in eerste instantie lijkt)
  • Pitchen (welk idee wordt als beste beoordeeld)
Meer informatie

Wat levert het op?

  • 1 of meerdere uitgewerkte innovatie ideeën waar je verder mee aan de slag kunt
  • Een duidelijke visie op de toekomst
  • Innovatiedenken wordt aangezet
  • Betrokken medewerkers

Daarnaast zorgt deze dag ervoor dat innovatie op de agenda komt te staan! Aan jullie om het na deze dag structureel onderdeel te maken jullie werk. Om innovatie een terugkerend thema te laten zijn. Want innovatie is nooit af. 

Meer informatie

Workshop Innovation

3 opties

Deze workshop kun je op 3 manieren inzetten: je kunt het helemaal laten doen, je kunt het samen doen (voorbereidingscall) of je kunt het zelf doen.

Bekijk hier de 3 opties

Wat past bij jou?

Wat anderen ervan vonden...

“Leila is een gedreven, ambitieuze vrouw met kennis van zaken en het hart op de tong. Ze kent haar klanten goed, weet wat er speelt en is altijd up to date met snel veranderende vakkennis. Leila staat open voor innovatieve en creatieve ideeën en verwacht dit ook van het team. Focus en passie zijn sleutelwoorden die haar zo sterk maken in haar vak.”

– Online Publisher

Meer informatie? Inspiratie? Of gewoon zin in koffie? Kan allemaal!

Neem contact op

"Innovation is seeing what everybody has seen and thinking what nobody has thought."