"Een absolute aanrader
als je inzicht wilt krijgen in jouw klanten
of nieuwe ideeën wilt bedenken."

- WorldSkills -

Hoe zorg je ervoor dat klanten – In een wereld waar klanten overal heen kunnen en alles binnen handbereik is – voor jou kiezen? Tijdens de workshop Customer Engagement (1 dag) leer je jouw klanten en hun verwachtingen en behoefte beter kennen. We richten ons hierbij op de toekomst. Want om jouw klant ook in de toekomst duurzaam aan jouw merk of organisatie te verbinden moet je vandaag de eerste stap zetten.

Dus hoe verbind je met je klanten? Wat heeft jouw doelgroep nodig? Waar hebben ze last van? Na deze workshop begrijp je je klant beter en kun je jouw klant nog beter helpen. Niet door ze iets te verkopen, maar door in te spelen op dat wat ze ECHT nodig hebben.

Dit houdt de workshop in

Aan de hand van verschillende oefeningen gaan we in 1 dag aan de slag met jouw klanten. De volgende elementen komen aan bod tijdens de workshop ‘Customer Engagement’:

  • Klantsegmentatie en definitie
  • Klantbehoefte
  • Customer Journey fasen en kanalen
  • Customer Journey design
  • Customer Experience
Bestel deze workshop

Dit levert de workshop op

  • Inzicht in klantsegmenten en klantbehoeften
  • Inzicht in hoe je echt waarde kunt toevoegen voor jouw klanten
  • Uitgewerkte klantreis voor 1 klantsegment
  • Prioriteitenlijst waarmee je morgen aan de slag kunt

Daarnaast heb je ook alle tools en vaardigheden om deze oefening voor andere klantgroepen ook te doorlopen. Want natuurlijk kun je al jouw klanten niet over 1 kam scheren (en gelukkig doe je dat ook niet!).

Bestel deze workshop

Deze workshop is verkrijgbaar in 3 verschillende formats. Als je kiest om de workshop te laten faciliteren (Doe het voor Mij) worden ook alle bovenstaande elementen uitgewerkt en wordt de workshop uitgebreid met een relevante keynote. Je kunt de workshop ook samen met ons doen (Doe het Samen) of helemaal zelf doen met behulp van een handig en kwalitatief workshoppakket (Doe het Zelf).

Bekijk de 3 verschillende formats

3 verschillende workshop formats

Deze workshop is verkrijgbaar in 3 verschillende formats. Als je kiest om de workshop te laten faciliteren (Doe het voor Mij) worden ook alle bovenstaande elementen uitgewerkt en wordt de workshop uitgebreid met een relevante keynote. Je kunt de workshop ook samen met ons doen (Doe het Samen) of helemaal zelf doen met behulp van een handig en kwalitatief workshoppakket (Doe het Zelf).

Bekijk hier de 3 verschillende formats

Dit format past bij jou!

Wat anderen ervan vonden...

“Een absolute aanrader als je weer even wakker wil worden geschud, inzicht wilt krijgen in jouw klanten, met zijn allen dezelfde op kant op wil kijken en/of nieuwe ideeën wilt bedenken. ” 

– WorldSkills Netherlands

Meer informatie? Inspiratie? Of gewoon zin in koffie? Kan allemaal!

Neem contact op

"Know what your customers want most and what your company does best. Focus on where those two meet."