"Je moet het wel zelf doen,
maar je hoeft het niet
alleen te doen."

work·shop (de; m; meervoud: workshops)

Volgens de Van Dale betekent workshop; het praktisch, creatief werken in groepjes. Wat wij er graag aan toe willen voegen: samenwerken met een duidelijk doel. Door middel van een workshop – een interactieve, inhoudelijke, inspirerende en creatieve sessie – kom je tot de mooiste en beste output. Want samen weet je meer. En als je geïnspireerd en uitgedaagd wordt, wordt het nog beter! Daarnaast zorgt onze methode ervoor dat je leert hoe je als organisatie kritisch blijft naar jezelf. Jouw werkwijze en jouw business. Want verandering is nooit af. De wereld is continue in beweging en klantverwachtingen en -behoeften veranderen door alle innovaties om ons heen. Als je leert hoe je hiermee om kan gaan en hoe je in beweging kunt blijven op een manier die bij jou past, bouw je aan een duurzame toekomst.

Branding

Verbinding met je merk

Wat definieert een sterk merk? Waar staat jouw merk voor? Tijdens deze sessie creëren we een stevig fundament dat je alle elementen geeft om te kunnen verbinden met je klanten, met je medewerkers en met je toekomst. En dat alles begint met een sterk merk! Want alleen als je een duidelijke identiteit hebt kun je duurzame verbindingen aangaan met mensen.

Meer verbinding met je merk

Employee Engagement

Verbinding met je medewerkers

Heb jij gewoon medewerkers of zijn jouw medewerkers ook ambassadeurs voor jouw merk? Werken ze voor je of werken ze samen met je? Voelen ze zich verbonden het jouw merk en organisatie? Tijdens deze sessie nemen we jouw team mee, creëren we draagvlak en maken we van jouw bedrijf, jullie bedrijf! Met een gezamenlijke missie en een duidelijke kompas dat je helpt om deze missie werkelijkheid te laten worden.

Meer verbinding met je medewerkers

Customer Engagement

Verbinding met je klanten

Weet je wie je klant is of ken je je klant ook echt? Waar liggen bijvoorbeeld de behoeften en frustraties van jouw klanten? Tijdens deze sessie creëren we inzicht, leren we de klantbehoefte echt kennen en kijken we hoe je duurzaam met deze klant kunt verbinden. Je verkoopt immers geen product, dienst of oplossing. Je verkoopt ervaringen en verwachtingen een jouw klanten.

Meer verbinding met je klanten

Innovation

Verbinding met je toekomst

Niemand weet hoe de toekomst er precies uit ziet. Maar wat we wel zeker weten is dat de wereld verandert. Dat deze veranderingen heel snel gaan. En dat ze impact hebben op de behoeften en verwachtingen van jouw klanten. Het is dan ook belangrijk om na te denken over de rol die jij wilt spelen in deze snel veranderende wereld waarin de balans tussen technologie en ‘de mens’ continue in beweging is.

Meer verbinding met je toekomst

Wat anderen ervan vonden...

“De workshop was super inspirerend. Vooral de interactie met het team in combinatie met de goede begeleiding heeft veel energie en inzichten gebracht. Het team is volop aan de slag om dit in onze cultuur, gedrag, producten en communicatie te verankeren. Een echte aanrader en top begin van de week!”

– Thunderbuild / Topcon

“After a takeover in 2015, our company was looking to redefine itself, create a new mission and vision including brand values which would inspire our teams as well as our customers. Creating a safe environment to share ideas and be innovative whilst at the same time maintain a strong focus, has greatly supported our teams in defining who we are and where we are going. Within the well-organized workshops we were able to work together in teams to create our vision for the day after tomorrow as well as an implementation plan for the entire organization.”

– GEFCO Forwarding Netherlands

Meer informatie? Inspiratie? Of gewoon zin in koffie? Kan allemaal.

Neem contact op