BrandingCustomer EngagementEmployee EngagementInnovationInternal brandingMarketing strategie 19 november 2021 Wat we kunnen leren van Sinterklaas Als iemand zijn marketing goed voor elkaar heeft is het Sinterklaas wel. Zonder iets te… Leila Mulder 0
Geen categorie 12 januari 2021 Dit is jouw merkessentie (stap voor stap) Waar sta je voor als merk? Wat is jouw bestaansrecht? Twee eenvoudige vragen die vaak… Leila Mulder 0
Branding 18 november 2020 Tips voor onderscheidende branding Branding is en blijft voor elke organisatie belangrijk. Zeker in deze tijd wil je een… Leila Mulder 0
InnovationWorkshop 6 augustus 2020 Tips voor innovatie en verandering Elke organisatie kan innoveren. Maar waarom is het in de praktijk dan vaak zo lastig?… Leila Mulder 0
InnovationWorkshop 31 juli 2020 Innovatie bepaalt de toekomst In veel organisaties vormen de werkzaamheden van vandaag de rode draad voor de bedrijfsvoering van… Leila Mulder 0
BrandingCustomer EngagementEmployee Engagement 20 april 2020 Verbinding in tijden van Social Distance In tijden van #stayhome en social distance is het lastig om in de verbinding te… Leila Mulder 0
Branding 10 april 2020 L O G O’s in crisistijd Logo’s zijn heilig. En als je een sterk merk bent zeker! Dat logo laat je… Leila Mulder 0
BrandingCustomer EngagementEmployee EngagementInnovationMarketing strategie 31 maart 2020 Communicatie in tijden van crisis dwingt tot keuzes In tijden van crisis wordt alles anders. De wereld verandert en zorgt ervoor dat we… Leila Mulder 0
BrandingCustomer EngagementEmployee EngagementInternal branding 3 maart 2020 Lego is volgens onderzoek het merk met de beste reputatie (2020) Lego is volgens onderzoek het merk met de beste reputatie (2020) Er kan veel gebeuren… Leila Mulder 0
Branding 21 november 2019 Zo word je een sterk merk – 5 tips Hoe word je een sterk merk? En hoe ontwikkel je een onderscheidende merkpropositie? Vragen waar… Leila Mulder 0