Outside your comfort zone,
is where the magic happens.

De wereld om ons heen verandert. En technologie verandert de mogelijkheden van de mens. Grenzen vervagen. In deze wereld van onbegrensde mogelijkheden is ECHT meer waard. Het gaat niet meer om verkopen. Verkopen krijgt een hele andere betekenis in een wereld waarin het draait om verbindingen en het bouwen van netwerken. Als organisatie of merk is het belangrijker dan ooit om te weten waar je voor staat. En in de praktijk zien we dat organisatie het moeilijk vinden om juist in deze veranderende wereld hun eigen identiteit scherp voor ogen te houden. Nu, maar zeker ook in de toekomst. Want alleen als je weet wie je bent kun je verbinden. Verbinden met je klant. Maar ook verbinden met je medewerkers. Omdat je weet waar zij werkelijk behoefte aan hebben.

Strategy Connectors helpt je met het creëren van focus en het maken van keuzes. Met het leggen van het fundament. Het bepalen van de stip op de horizon. De richting waar je heen gaat. En het definiëren van het kompas om daar te komen.

We hanteren een 4-stappen aanpak. Een aanpak en denkwijze zonder begin en zonder eind, waarbij de mens (zowel de klant als de medewerker) altijd centraal staat.

Je kunt onze 4-stappen aanpak instappen op het moment dat bij je past. En uitstappen op het moment dat je het weer zelf kunt. We leren je hoe je in elke fase de juiste stappen kunt zetten zodat je in beweging kunt blijven. Want 1 ding is zeker: het is nooit af.

Stap 1

Visievorming deel I:
Wil jij zien wat wij zien?

We weten allemaal dat de wereld verandert. En dat de verwachtingen van de klant meeveranderen. Maar hoe zien de ontwikkelingen er precies uit? Waar komt de concurrentie vandaan? Wat zijn de veranderende klantverwachtingen? En hoe kun je daar als organisatie op inspelen? Want als mensen wennen we behoorlijk snel aan alle nieuwe (technologische) ontwikkelingen. Maar als organisatie vinden we het vaak flink ingewikkeld! Wij hebben kennis en expertise over deze ontwikkelingen en trends. Oog voor vernieuwing. En een netwerk van specialisten! Dus wil je geïnspireerd raken? Verder denken dan vandaag en morgen? Kan! Wij helpen en inspireren je graag.

Stap 2

Concretising deel I:
Wat is de impact voor jou?

Wat betekenen deze ontwikkelingen voor jouw organisatie? Aan abstracte ontwikkelingen en inspiratie heb je pas ECHT iets als je het kun vertalen naar concrete aandachtspunten voor jouw organisatie. Wij helpen je hierbij. Onze kennis en ervaring bij verschillende organisatie en diverse branches zorgt ervoor dat wij kunnen denken vanuit structuren en inzicht geven, maar ook helpen prioriteit aan te brengen. Want niemand kan alles in een keer, stap voor stap is nog steeds de beste manier om daar te komen waar je wilt zijn. 

Stap 3

Visievorming deel II:
Hoe breng je focus aan?

We matchen de identiteit en filosofie van jouw organisatie met de visie voor de toekomst. Op deze manier brengen we niet alleen focus aan in de route die je gaat bewandelen, maar laten we je ook zien welke keuzes hierbij horen. Het durven maken van keuzes is een integraal onderdeel van het ontwikkelen van een strategische plan van aanpak voor jouw toekomst. Want als jij geen keuzes durft te maken, hoe kun je dan van je klant (of medewerkers) verwachten dat ze voor jou durven te kiezen?

Stap 4

Concretisering deel II:
Hoe breng je dat in de praktijk?

Als je weet waar je naartoe wilt en wat de veranderingen zijn die je hiervoor door moet maken, is het tijd om dit in de praktijk te brengen. Tijd om de daad bij het woord te voegen! We vertalen het strategische plan van aanpak naar concrete acties ten aanzien van de inrichting van je organisatie. Hierbij komen processen, technologie, cultuur en sturing aan bod.

Kortom: we starten. “The best way to do it, is to do it!”

Let's get this party started!

Meer informatie? Inspiratie? Of gewoon zin in koffie? Hebben we! Allemaal 🙂

Neem contact op