"If you can connect people,
you can create the future."

Na ervaring te hebben opgedaan aan zowel klant- als bureauzijde ben ik in 2013 gestart met ondernemen. Ik was op zoek naar een manier om echt waarde te kunnen toevoegen. Om te werken op een manier die bij mij past. Zodat ik echt impact kan maken. Dat alles heeft geresulteerd in Strategy Connectors. Zonder strategie, zonder visie en zonder identiteit kun je moeilijk navigeren in de complexe en snel veranderende wereld waarin we leven. Deze elementen vormen de basis voor alles wat ik doe. Omdat ze de basis zouden moeten vormen voor alles wat jij doet.

Deze elementen zijn universeel. Groot of klein. Producten of diensten. Corporate of start up. Lokaal of internationaal. Maar de invulling is voor iedereen anders. Daarom kun je bij Strategy Connectors werken aan de universele elementen op een manier die bij jou past. Bekijk hier de verschillende formats die Strategy Connectors biedt.

Meer over de formats
Leila Mulder (Eigenaar Strategy Connectors)

Strateeg, innovator,
verbinder en wakkermaker.

Wat ik kom brengen

Ik wil mensen en merken raken. Impact maken. Niet als doel op zich, maar wel met een duidelijk doel: succesvoller zijn met wat je doet! Meer klanten, betere klanten, loyalere klanten. En datzelfde geldt voor medewerkers. We geven antwoord op de vragen ‘wie ben je echt’ en ‘wat wil je echt’. Elk merk en elke organisatie zou zichzelf deze vragen moeten stellen. Alleen dan kun je je volle potentieel benutten. Duurzame verbindingen aangaan met zowel klanten als medewerkers. Om dat te kunnen doen moet je keuzes duren maken. En om keuzes te maken moet je een beetje lef hebben! Je kunt niet alles. Je kunt er niet voor iedereen zijn. Als jij als merk of organisatie al geen keuze kunt maken of durft te maken, hoe kun je dan verwachten dat een klant of medewerker wel voor jou kiest? 

Ik kom niet met het antwoord. Maar ik leer je hoe je zelf tot het antwoord kunt komen. Want het traject is nooit af. Je blijft altijd in beweging. De wereld om ons heen is volop in beweging en verandert in snel tempo. De behoefte van mensen (en dus ook van jouw klant) verandert onder invloed van alle – technologische – ontwikkelingen. Dus je moet kritisch blijven naar jezelf. Jezelf opnieuw uit blijven vinden. Ik leer je hoe je dat kunt doen en hoe je ervoor zorgt dat dit een terugkerend onderwerp op de agenda wordt en blijft.

Wie ik ben

Voor mij zijn ‘keuzes maken’ en ‘in contact zijn en blijven met jezelf’ of ‘verbinding’ belangrijke thema’s. Nu is dit voor iedereen belangrijk en leven we anno 2019 – gelukkig – in een maatschappij waar meer ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en waar dit soort thema’s niet meteen afgedaan worden als ‘gezeur’. Voor mezelf is dit al sinds ik 11 jaar oud was belangrijk. Niet omdat ik nou zo’n enorme vooroploper was, maar omdat een ongeluk mij hiertoe gedwongen heeft. Na een val van een paard heb ik blijvend letsel opgelopen wat zich bij mij uit in chronische pijn. Pijn in mijn hoofd. Elke dag. Ik heb dus al vroeg moeten leren dat je keuzes moet maken, energie niet ongelimiteerd is en je jezelf echt voorop mag (MOET) zetten. Alleen als ik goed voor mezelf zorg kan ik echt leven. Intens leven. Genieten van de dingen die ik leuk en belangrijk vind. Ik heb daardoor ook geleerd dat, hoe je met de dingen omgaat een keuze is. Het is voor mij elke dag een bewuste keuze om te leven. Om te genieten. Om de dingen te doen die me gelukkig maken. Om niet als een zielig hoopje in bed te blijven liggen. Is dat altijd een makkelijke keuze? Zeker niet! Want dat in bed blijven liggen is de makkelijke weg. De keuze die me het minste kost. Maar ook de keuze die me het minste oplevert. En daarom is dat niet mijn keuze. Om zo te leven en om mijn leven in te richten zoals ik dat graag wil, moet ik in verbinding blijven met mezelf.

Het ongeluk en de pijn hebben mij meer gebracht dan dat ze me hebben gekost. Ik leef bewust. Ik werk bewust. En vanuit deze verbinding met mezelf kan ik pas echt verbinden met anderen.

Deze ervaring zet ik om in werk. Want wat voor mij geldt, geldt eigenlijk voor iedereen. Je kunt er pas zijn voor een ander als je er bent voor jezelf. En wat voor mensen geldt, geldt ook voor merken. Je kunt pas verbinden met de ander als je weet wat je zelf belangrijk vindt, waar je voor gaat en waar je voor staat. Mensen voelen het als je oprecht bent. Als je ergens voor staat. Als je dat weet te vinden en weet door te vertalen in communicatie heb je het fundament voor alle waardevolle contacten die je wilt maken in handen. Of het nou gaat om klanten of medewerkers. Of ze je nou al kennen of nog nooit van je gehoord hebben. Zonder solide fundament is alles wat je doet los zand. Bouw je aan de korte termijn succesjes en laat je de potentie op de lange termijn liggen. Ook dat is een keuze trouwens! En als je bewust kiest om voor vandaag en morgen te gaan heb je mij niet nodig. Maar als je je realiseert dat de waan van de dag je overkomt en dat je het anders zou willen, dan wel.

Huur mij in als spreker

Meer informatie? Inspiratie? Of gewoon zin in koffie? Kan allemaal!

Neem contact op

"Without Strategy
it is just Stuff.
The world has
enough Stuff."